[rosedu-general] Idee de proiect

Alexandra Sava alexandrasava18 at gmail.com
Thu Feb 9 10:21:32 EET 2012

2012/2/9 Adrian Scoica <adriansc at rosedu.org>:
> Salut,
>
>   Inainte de sesiune am promis ca voi incepe sa explic cu proxima
> ocazie ideile mele pentru activitati in comunitate. Voi incepe astazi
> cu prima dintre ele.
>
>   Acum aproape jumatate de an vorbeam cu Andrada pe marginea
> feedback-ului de la programare si mai mult in gluma, mai mult in
> serios ne gandeam ca n-ar strica sa avem undeva o baza de date de
> intrebari grila de C (in stilul celor de pe la testul practic al
> Bloomberg). Al doilea moment a fost acum cateva luni cand am auzit
> [...]

Chiar am intalnit multe persoane care au problema cu trezitul: suna
ceasul la ora X, il opresc si se culca la loc, desi poate au chestii
foarte importante de facut (Victor poate da mai multe detalii :-D). Eu
nu prea vad rostul corelarii alarmclock-ului cu intrebari CS related.
Mi s-ar parea mult mai util sa se faca ceva care poate fi folosit de
orice tip de utilizator, pentru ca nu numai noi cei de la calculatoare
avem problema specificata mai sus. Astfel, eu as propune adaptarea
ideii tale in urmatorul mod: alarm clockul poate fi oprit doar de o
aplicatie care ruleaza pe win/lin introducand o parola setata de tine.

Alexandra