[rosedu-general] Idee de proiect

Razvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Thu Feb 9 12:31:55 EET 2012

On 2/9/2012 8:09 AM, Razvan Deaconescu wrote:

> Ca un om care se trezește dimineața cam fără probleme, nu văd utilitatea
> unei astfel de aplicații. Dar, dacă sunt persoane care au nevoie și ar
> folosi asta, atunci thumb up.
>
> Așa că întrebarea mea este: cât de multe persoane se estimează că ar
> folosi această aplicație? Chiar vor fi suficient de mulți care să
> prefere să răspundă la o întrebare ca să închidă alarma, în loc să
> arunce telefonul sub o pernă?
>
> Alt rezultat/obiectiv decât a opri alarma există? Adică ceva care să
> însemne o motivație de a o folosi pentru mai mulți oameni (myself
> [...]

Eu o dată nu m-am trezit nici după 3 alarme [1].

Nu știu cât de extremișit sunt unii astfel încât să scoată bateria (eu
nu aș face asta), dar ideea cu întrebarea este mai mult decât
folositoare. Funcționează în felul următor (it's simple): you use your
brain long enough and intensive enough to make sleep go away; cel puțin
așa merge la mine, dacă devii foarte brainiac la acel moment riscul să
te ia la loc somnul scade vertiginos.

E bine să avem un public mai larg, not only CS people. Eu aș fi vrut să
am integrale de rezolvat -.-, that puts my brain on high voltage.

[1]
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/184/961/tumblr_lnvvueuSsj1qcj56b.png?1318394475

--
Răzvan Botea,