[rosedu-general] Participare la scoala de vara "Informatica la Castel", Macea, Arad, 27 august - 1 septembrie 2012

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Thu Aug 9 22:03:54 EEST 2012

2012/8/9 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:
> Da. Mă voi ocupa eu mâine. Când doriți/puteți să mergeți la Arad. Mergem
> întreaga perioadă 27 august - 1 septembrie 2012?

Dacă poți să întrebi care este programul detaliat?
Eu aș merge dar probabil n-aș putea decât să ajung joi noaptea (pe 30)
până pe 1. Și nu ar avea sens să fac asta dacă nu e nimic interesant
în respectiva perioadă.

Poate mai sunt și alții interesați, dar nu pot să își ia liber toată
săptămâna :)

Laura