[rosedu-general] Participare la scoala de vara "Informatica la Castel", Macea, Arad, 27 august - 1 septembrie 2012

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Fri Aug 10 16:36:06 EEST 2012

În data de 9 august 2012, 22:03, Laura Vasilescu
<vasilescu.laura at gmail.com> a scris:

> Dacă poți să întrebi care este programul detaliat?
> Eu aș merge dar probabil n-aș putea decât să ajung joi noaptea (pe 30)
> până pe 1. Și nu ar avea sens să fac asta dacă nu e nimic interesant
> în respectiva perioadă.
>
> Poate mai sunt și alții interesați, dar nu pot să își ia liber toată
> săptămâna :)

Eu mi-am dat seama că am bilet la Red Hot Chilly Peppers pe 31 și în
principiu voi vrea să merg la concert. În caz că se poate, aș vrea să
ținem prezentarea între 27 - 30 August.

Scuze că mi-am amintit târziu despre concert.

Mihai