[rosedu-general] Participare la scoala de vara "Informatica la Castel", Macea, Arad, 27 august - 1 septembrie 2012

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Aug 9 22:00:33 EEST 2012

Sorina - Gabriela Sandu <sandu.sorina at gmail.com> writes:
> Am vorbit și cu Mihai Bivol și noi am vrea să mergem. Cine ar mai vrea
> să vină? Noi ne gândeam să plecăm cu o mașină, de undeva din partea de
> sud a țării :) (Craiova, Câmpulung, București), în funcție de câte
> persoane ar mai fi interesate, vedem cum ne-am putea organiza.

Sună foarte bine. Pot să ajung și eu în partea de sud a țării de unde
propuneți voi.

> Ne-am gândit și am vrea să ținem o prezentare legată de Educație în
> Open-Source, bazată pe ceea ce facem noi în facultate, care să
> cuprindă atât soluțiile utilizate cât și activitățiile pe care le
> avem. Eu mă gândeam la un mix între primele două propuneri ale lui
> Răzvan, dacă sunteți de părere că este o idee bună.

Mie mi se pare o idee foarte bună. Dacă vă ocupați voi de această
prezentare, voi face eu una despre UDPCast și soluția de freezing pe
folosită în sala de laborator. Cred că este un bun mod de a face
sharing la knowledge. O astfel de prezentare o voi face din "titulatura"
de cadru didactic, prezentarea bazându-se pe activități în primul rând
din facultate, mai puțin din ROSEdu.

> O altă idee ar mai fi ceva legat de oportunități în domeniu, maybe
> somehow related to prezentarea despre GSoC din facultate/de la CDL.

Fii mai explicită, te rog. Te referi la ce pot face studenții/elevii în
domeniul open source?

> Și încă o întrebare: ar trebui să ne înscriem undeva? conform site [1]
> trebuie trimis mail la $adresă
>
> [1] http://proinfo.uvvg.ro/

Da. Mă voi ocupa eu mâine. Când doriți/puteți să mergeți la Arad. Mergem
întreaga perioadă 27 august - 1 septembrie 2012?