[rosedu-general] Participare la scoala de vara "Informatica la Castel", Macea, Arad, 27 august - 1 septembrie 2012

Sorina - Gabriela Sandu sandu.sorina at gmail.com
Thu Aug 9 21:03:33 EEST 2012

Hello!

2012/8/7 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> Mi se pare o idee excelentă. Promovăm OSSS și poate stabilim un
> precedent de share la idei în alte comunități.

> Mihai Jalobeanu dixit: "Oricum, chiar dacă n-am putut vedea-auzi cele 3
> prezentări, presupun și ar fi de dorit ca acum, la școala de vară, să
> fie actualizate, să țineți seama de auditoriu - participanți (majoritar
> cadre didactice, elevi, studenți, dar și membri ArLUG și Ceata),
> acordând și cuvenita atenție limbii române."

Thanks ;) Also, site [1].

Am vorbit și cu Mihai Bivol și noi am vrea să mergem. Cine ar mai vrea
să vină? Noi ne gândeam să plecăm cu o mașină, de undeva din partea de
sud a țării :) (Craiova, Câmpulung, București), în funcție de câte
persoane ar mai fi interesate, vedem cum ne-am putea organiza.

Ne-am gândit și am vrea să ținem o prezentare legată de Educație în
Open-Source, bazată pe ceea ce facem noi în facultate, care să
cuprindă atât soluțiile utilizate cât și activitățiile pe care le
avem. Eu mă gândeam la un mix între primele două propuneri ale lui
Răzvan, dacă sunteți de părere că este o idee bună.

O altă idee ar mai fi ceva legat de oportunități în domeniu, maybe
somehow related to prezentarea despre GSoC din facultate/de la CDL.

Și încă o întrebare: ar trebui să ne înscriem undeva? conform site [1]
trebuie trimis mail la $adresă

[1] http://proinfo.uvvg.ro/

Thanks,
Sorina