[rosedu-general] Participare la scoala de vara "Informatica la Castel", Macea, Arad, 27 august - 1 septembrie 2012

Sorina - Gabriela Sandu sandu.sorina at gmail.com
Tue Aug 7 19:54:22 EEST 2012

Hello!

2012/8/7 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:
> [...]
> școală de vară axată pe tehnologii open source, denumită "Informatica la
> Castel", datorată locației sale. Pe lângă prezentările tehnice și
> seminarii, vor exista și ieșiri în aer liber și alte elemente de
> socializare.
>
> Am purtat în ultimele două luni de zile discuții cu d-l Mihai Jalobeanu,
> profesor la Universitatea din Arad, unul dintre membrii orgnizatori. Am
> discutat despre cum putem participa și cum putem implica ROSEdu și
> cunoștințele pe care le deținem în sprijinul organizării școlii de vară.

Cred că am putea folosi (and share) ce am dobândit în urma OSSS [3],
mai ales pentru că pare să aibă tematică și obiective asemnănătoare.

Există undeva niște informații mai detaliate (site, program, cui se
adresează, etc)?

> [...]
> deschisă. Vă invit să participați, fie pe post de simpli participanți,
> fie dacă doriți să susțineți o prezentare. Să răspundeți, vă rog, până
> cel târziu 10 august 2012, ca să-i răspund d-lui Jalobeanu. Perioada
> este destul de lungă (o întreagă săptămână); dacă doriți să participați
> un interval mai scurt, spuneți ce interval doriți, ca să discut pentru
> "aranjarea" prezentărilor corespunzător.
>
> Subiectele despre care am discutat sunt:
> * "Educație prin open-source" legată de experiența noastră în facultate
>   și ca membrii ai unei comunități open-source în jurul facultății

Aici, dacă nu mă înșel, a avut Adrian o prezentare similară la WERC [3].

[3] http://open-source.cs.pub.ro/summer-school/wiki/results
[4] http://www.youtube.com/watch?v=lid8e4eN2L8

Sorina