[rosedu-general] Participare la scoala de vara "Informatica la Castel", Macea, Arad, 27 august - 1 septembrie 2012

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Aug 7 18:55:24 EEST 2012

Salutare!

În perioada 27 august - 1 septembrie 2012, are loc la Macea, Arad, o
școală de vară axată pe tehnologii open source, denumită "Informatica la
Castel", datorată locației sale. Pe lângă prezentările tehnice și
seminarii, vor exista și ieșiri în aer liber și alte elemente de
socializare.

Am purtat în ultimele două luni de zile discuții cu d-l Mihai Jalobeanu,
profesor la Universitatea din Arad, unul dintre membrii orgnizatori. Am
discutat despre cum putem participa și cum putem implica ROSEdu și
cunoștințele pe care le deținem în sprijinul organizării școlii de vară.

În urma discuțiilor am propus trei subiecte de discuție, dar lista este
deschisă. Vă invit să participați, fie pe post de simpli participanți,
fie dacă doriți să susțineți o prezentare. Să răspundeți, vă rog, până
cel târziu 10 august 2012, ca să-i răspund d-lui Jalobeanu. Perioada
este destul de lungă (o întreagă săptămână); dacă doriți să participați
un interval mai scurt, spuneți ce interval doriți, ca să discut pentru
"aranjarea" prezentărilor corespunzător.

Subiectele despre care am discutat sunt:
* "Educație prin open-source" legată de experiența noastră în facultate
  și ca membrii ai unei comunități open-source în jurul facultății
* Noi suntem folositori pe scară largă a soluțiilor Linux based în
  sălile de laboratoare, în diverse servere etc. Putem să facem o
  prezentare în acest sens – am avut ceva similar la "Întâlnirile
  RLUG"[1].
* De asemenea, în context, putem merge și pe o prezentare despre
  UDP-Cast pentru multiplicarea sistemelor – am avut, din nou, ceva
  similar, la "Întâlnirile RLUG"[2].

Pozițiile de prezentatori pentru cele trei subiecte de mai sus sunt
deschise.

[1] http://www.slideshare.net/prolinux/os-academicupb
[2] http://www.slideshare.net/prolinux/alex-juncu-udp-cast