[rosedu-general] Participare la scoala de vara "Informatica la Castel", Macea, Arad, 27 august - 1 septembrie 2012

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Aug 7 20:04:19 EEST 2012

Sorina - Gabriela Sandu <sandu.sorina at gmail.com> writes:

> Cred că am putea folosi (and share) ce am dobândit în urma OSSS [3],
> mai ales pentru că pare să aibă tematică și obiective asemnănătoare.

Mi se pare o idee excelentă. Promovăm OSSS și poate stabilim un
precedent de share la idei în alte comunități.

> Există undeva niște informații mai detaliate (site, program, cui se
> adresează, etc)?

Mihai Jalobeanu dixit: "Oricum, chiar dacă n-am putut vedea-auzi cele 3
prezentări, presupun și ar fi de dorit ca acum, la școala de vară, să
fie actualizate, să țineți seama de auditoriu - participanți (majoritar
cadre didactice, elevi, studenți, dar și membri ArLUG și Ceata),
acordând și cuvenita atenție limbii române."

> Aici, dacă nu mă înșel, a avut Adrian o prezentare similară la WERC [4].

Așa este. Cu acordul lui Adrian, putem folosi părți din prezentarea lui.