[rosedu-general] Direcționează 2% din impozit către ROSEdu până pe 25 mai!

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Apr 30 19:13:53 EEST 2012

Andrada Georgescu <andradaq at gmail.com> writes:

> Done. [1] Am lăsat anul necompletat, la fel ca la 230 ca să îl putem
> refolosi la anul.
>
> Să verifice cineva că merge și pe Windows.

Am verificat cu Adobe Reader X (10). Merge deschis.

> Și poate cineva milos redenumește și fișierul cu 230 să scrie ROSEdu,
> nu ROSEDu (e rămas așa dintr-o perioadă mai neagră a site-ului când nu
> ne prindeam noi cum să punem alt fișier și doar încărcam peste unul
> nimerit cu typo).
>
> [1] http://swarm.cs.pub.ro/~andradaq/decl_200_ROSEdu.pdf

Am redenumit eu[2], am plasat și declarația 200[3]. Dar am lăsat și
vechiul fișier că așa e linkat pe site. Dau acum un e-mail pentru
relinkarea celui bun.

[2] http://rosedu.org/files/Decl_230_ROSEdu.pdf
[3] http://rosedu.org/files/Decl_200_ROSEdu.pdf