[rosedu-general] Direcționează 2% din impozit către ROSEdu până pe 25 mai!

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Apr 30 16:42:13 EEST 2012

Andrada Georgescu <andradaq at gmail.com> writes:

> Eu știu că se putea trimite chiar și prin poștă la administrația din
> județul tău.

Confirm. Eu așa trimit în Pitești, prin poștă. Aceste informații
_trebuie_ să apară pe site[1]. Dan, decupează, te rog, indicațiile din
mail-ul tău, formulează un mesaj coerent și trimite-i-lui Efti să-l pună
pe site.

Vezi că pe site apare: deadline May 15, 2012. În mesajul tău apare May
25, 2012.

[1] http://rosedu.org/