[rosedu-general] Direcționează 2% din impozit către ROSEdu până pe 25 mai!

Andrada Georgescu andradaq at gmail.com
Mon Apr 30 19:01:36 EEST 2012

2012/4/30 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:
> Andrada, te ocupi tu, te rog, de precompletarea unui formular 200? Cei
> de la ASPI au indicații despre completare[2] – Dan, ar trebui adăugate
> pe site la 2%.

Done. [1] Am lăsat anul necompletat, la fel ca la 230 ca să îl putem
refolosi la anul.

Să verifice cineva că merge și pe Windows.

Și poate cineva milos redenumește și fișierul cu 230 să scrie ROSEdu,
nu ROSEDu (e rămas așa dintr-o perioadă mai neagră a site-ului când nu
ne prindeam noi cum să punem alt fișier și doar încărcam peste unul
nimerit cu typo).

[1] http://swarm.cs.pub.ro/~andradaq/decl_200_ROSEdu.pdf

Andrada