[rosedu-general] Direcționează 2% din impozit către ROSEdu până pe 25 mai!

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Apr 30 18:36:12 EEST 2012

Quamis <quamis at gmail.com> writes:
> +1 la mine au directionat catre ceva legat de copii & cancer:)
> acum ~2 ani eu am directionat catre rlug,

OK. Deci merge.

> dar tanti de la ghiseu era
> surprinsa ca pot sa decid EU ce fac cu 2% din taxele pe care le
> platesc lor, in loc sa isi cumpere ei capsatoare si pixuri... nu sunt
> sigur unde au ajuns si daca au ajuns banii aia:)

> Eu sunt PFA, nu stiu cum se aplica treaba cu 2% pt

Am găsit următoarea afirmație: "Daca ati realizat venituri doar din
salarii completati formularul 230 , iar daca aveti venituri din alte
surse (PFA, chirii, ...) completati formularul 200.". Deci e nevoie de
formularul 200[1].

Andrada, te ocupi tu, te rog, de precompletarea unui formular 200? Cei
de la ASPI au indicații despre completare[2] – Dan, ar trebui adăugate
pe site la 2%.

[1] http://www.stagiipebune.ro/userfiles/file/Formular_ASPI_200.pdf
[2] http://www.stagiipebune.ro/2-pentru-aspi.html