[rosedu-general] Hack Day 6

Alex Morega alex at grep.ro
Mon Apr 9 21:31:06 EEST 2012

On 9 Apr 2012, at 17:19, Andrei Petre wrote:

> Da, așa e.
> Ar fi însă ultimul curs în care studenții pot lucra efectiv la proiect.

N-ar putea să lucreze la proiect și pe 28? Ok, le dăm premii, dar asta nu înseamnă că îi trimitem la plimbare, ideea e să-i încurajăm să contribuie la proiect și după încheierea CDL.

> CDL-ul se va ține pe 22 aprilie, pt că o parte din studenți
> au parțial la fizică pe 21. Deci nu știu dacă vor veni toți la
> hackathon, dacă e sâmbăta. Dacă e duminica, imediat după CDL, sunt mai
> multe șanse să rămână mai mulți cred.

WebDev o să fie sâmbătă din ce văd pe calendar[1]. Deci propun să hack day pe 28, împreună cu prima zi din hackatonul WebDev (care durează 2 zile).

-- Alex

[1] http://webdev.rosedu.org/calendar