[rosedu-general] Invitatie Miercuri la prezentarea articolului despre ROSEdu la WERC 2012

Adrian Scoica adriansc at rosedu.org
Tue Apr 10 05:30:28 EEST 2012

Salut,

   Dupa cum unii poate stiti, in facultate va avea loc Miercuri, 11
Aprilie, o conferinta pe teme de educatie (WERC[0]) la care am submis
un articol in care vorbesc despre misiunea ROSEdu de a promova
educatia Open Source si despre modul in care performantele in Open
Source releva calitatea pregaritirii tehnice a studentilor.

   Programul conferintei incepe de la ora 10:00, iar prezentarea
sustinuta de mine in baza articolului va fi candva intre 13:30 si
15:30 (nu am primit, din pacate, o confirmare finala cu privire la
timpul exact, sper sa pot reveni in timp util cu mai multe detalii).
Daca aveti timp sa asistati in respectivul interval orar, mi-ar face
mare placere sa avem in sala membri din comunitate.

   Printre celelalte articole ce vor fi prezentate si pe care le-ati
putea gasi interesante, se va vorbi despre robotica, despre colaborari
internationale si despre competitii (organizatorii au anuntat doar
temele generale).

Adrian.

[0] - http://werc.aii.pub.ro/