[rosedu-general] Hack Day 6

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Mon Apr 9 17:19:53 EEST 2012

2012/4/9 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>:

> Cred că nu e ultimul  la CDL... mai era premierea la o săptămână după... parcă.

Da, așa e.
Ar fi însă ultimul curs în care studenții pot lucra efectiv la
proiect. CDL-ul se va ține pe 22 aprilie, pt că o parte din studenți
au parțial la fizică pe 21. Deci nu știu dacă vor veni toți la
hackathon, dacă e sâmbăta. Dacă e duminica, imediat după CDL, sunt mai
multe șanse să rămână mai mulți cred.

--
Andrei Petre