[rosedu-general] Intel Upstream Challenge

Alex Marin alex.ukf at gmail.com
Mon Apr 9 13:22:35 EEST 2012

2012/4/5 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>

> Completare (via Mircea):
>
> "Intervalul din care trebuie să fie contribuțiile este 14 februarie -
> 5 mai 2012 (aceasta este ultima zi). Dacă lumea a făcut contribuții la
> proiecte open source și acestea au fost aprobate, ele pot fi înscrise
> în Intel Upstream Challenge.
>
> După 5 mai se va realiza jurizarea. În săptămâna 7-11 mai se vor
> anunța rezultatele."

Salut,

Am si eu o curiozitate: cat de relevanta este legatura patch-urilor
trimise cu materia SO? Daca eu vreau sa contribui la phpMyAdmin
de exemplu, iar altcineva la KDE, si ambii trimitem patch-uri cam
de aceeasi marime/relevanta pentru proiect, va fi favorizata varianta
a doua?  Sau cum se face jurizarea in general, se pune accent
mai mult pe calitatea unui singur patch decat numarul de patch-uri
trimise?

Inca un lucru, in ce format se trimit patch-urile pe lista de discutii?
E ok sa postam link-uri catre tracker-urile corespunzatoare sau
pull request-urile de pe github, daca putem dovedi ca suntem
autorii?

Si daca tot am inceput cu intrebarile, de asemenea, presupun ca
nu e nicio diferenta daca trimitem toate mail-urile spre sfarsitul
concursului si nu pe parcurs?

--
Alex