[rosedu-general] Intel Upstream Challenge

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Thu Apr 5 20:44:44 EEST 2012

2012/4/5 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>:
> Nu știu cât de mulți dintre voi sunteți în temă cu existența
> concursului Intel Upstream Challenge[1] ce se desfășoară pe parcursul
> acestui semestru.
>
> Concursul este deschis tuturor studenților Facultății de Calculatoare
> care vor să contribuie sau au contribuit upstream după data începerii
> concursului (14 februarie 2012).
>
> Mă gândeam că mulți dintre voi sunt ocupați în perioada aceasta cu
> aplicații pentru GSoC și trimit (cel mai probabil) patch-uri către
> diverse comunități Open Source. Ați putea să vă înscrieți patch-urile
> și în acest concurs :)

> [...]

Completare (via Mircea):

"Intervalul din care trebuie să fie contribuțiile este 14 februarie -
5 mai 2012 (aceasta este ultima zi). Dacă lumea a făcut contribuții la
proiecte open source și acestea au fost aprobate, ele pot fi înscrise
în Intel Upstream Challenge.

După 5 mai se va realiza jurizarea. În săptămâna 7-11 mai se vor
anunța rezultatele."

--
Laura