[rosedu-general] Intel Upstream Challenge

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Mon Apr 9 14:04:53 EEST 2012

2012/4/9 Alex Marin <alex.ukf at gmail.com>:
> Am si eu o curiozitate: cat de relevanta este legatura patch-urilor
> trimise cu materia SO? Daca eu vreau sa contribui la phpMyAdmin
> de exemplu, iar altcineva la KDE, si ambii trimitem patch-uri cam
> de aceeasi marime/relevanta pentru proiect, va fi favorizata varianta
> a doua?  Sau cum se face jurizarea in general, se pune accent
> mai mult pe calitatea unui singur patch decat numarul de patch-uri
> trimise?

Din câte știu eu la concursul de pe wiki-ul de SO nu există vreo
restricție legată de domeniul în care trebuie să fie patch-urile.
Există un alt concurs pe wiki-ul de SO2 care este cu patch-uri doar pe
Linux Kernel. Sunt două concursuri diferite.
Clasamentul va fi făcut în functie de utilitate, calitate și număr...

> Inca un lucru, in ce format se trimit patch-urile pe lista de discutii?
> E ok sa postam link-uri catre tracker-urile corespunzatoare sau
> pull request-urile de pe github, daca putem dovedi ca suntem
> autorii?

Cred că link către ceva unde să scrie că patch-ul a fost aplicat și să
se vadă că tu ești autorul, este suficient.

> Si daca tot am inceput cu intrebarile, de asemenea, presupun ca
> nu e nicio diferenta daca trimitem toate mail-urile spre sfarsitul
> concursului si nu pe parcurs?

Important e să fie până la deadline. Nu contează când îl trimiți.

--
Laura