[rosedu-general] Mapping party Regie

Alex Morega alex at grep.ro
Wed Sep 14 23:21:13 EEST 2011

On Sep 14, 2011, at 10:39 PM, Andrei Cipu wrote:

> Aplicația voastră nu mapează decât baruri? Dacă mai merge și pentru alte chestii, poate vă interesează să participați la Wiki Takes Bucharest ( http://wikilovesmonuments.ro/2011/09/wiki-takes-bucharest/ ), în care o să ne plimbăm între eroilor și universitate pentru a poza monumente istorice :)
>
> Sunt și pe acolo destule baruri, dar ce-i drept, concentrația e mai mică decât în regie :P

Am putea să mapăm și monumente istorice, sure. Cum se tag-uiesc în OSM? Pe moment lucrăm cu presupunerea că toate punctele pot fi tag-uite ca amenity[1], dar deja știm că trebuie să extindem data model-ul.

25 septembrie you say. Deci dacă facem hack day pe 24, am putea extinde OsmPoint să știe de monumente istorice, și ziua următoare testăm codul pe teren :)

Dacă nu are nimeni ceva împotrivă, mâine seară oficializez[2] data, și încep să trec proiecte.

-- Alex

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:amenity
[2] http://hackday.rosedu.org/calendar.html