[rosedu-general] Mapping party Regie

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Wed Sep 14 21:59:57 EEST 2011

2011/9/14 Camelia Groza <camelia.groza at gmail.com>:
> Hi
>
> Am lucrat vara asta la RSoC cu Alex Morega la proiectul OsmPoint [1]
> [2]. Pentru a-l testa "pe teren", Alex a organizat luna trecută un
> mapping party în centrul vechi. Totul a mers foarte bine și am adăugat
> cam 100 de puncte :D. Unfortunately, numărul de participanți a fost
> cam mic.
>
> În speranța de a atrage mai multă lume, mă gândeam să organizez un
> mapping party pentru zona Regie. Sunt destul de multe terase în zonă
> și merită să fie marcate (momentan, doar Piranha, Bordo și Maxx
> [...]

Mai în glumă, mai în serios, propun următoarea chestie: facem un fel
de maraton, în care încercăm, într-o zi să luăm la rând toate barurile
din Regie, consumând cel puțin o chestie în fiecare locație (acesta
este challenge-ul/ insentive-ul). Și, în fiecare loc unde stăm, marcăm
(nu știu exact ce implică asta). Deși s-ar putea să dureze cam mult
:-?