[rosedu-general] Mapping party Regie

Andrei Cipu crangasi2001 at yahoo.com
Wed Sep 14 22:39:17 EEST 2011

----- Original Message -----

Aplicația voastră nu mapează decât baruri? Dacă mai merge și pentru alte chestii, poate vă interesează să participați la Wiki Takes Bucharest ( http://wikilovesmonuments.ro/2011/09/wiki-takes-bucharest/ ), în care o să ne plimbăm între eroilor și universitate pentru a poza monumente istorice :)

Sunt și pe acolo destule baruri, dar ce-i drept, concentrația e mai mică decât în regie :P

Andrei