[rosedu-general] A most resilient parasite

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Sep 11 20:05:49 EEST 2011

On Sun, 2011-09-11 at 19:40 +0300, Alex Morega wrote:
> Mi se pare că multă lume, care folosește git, și se lovește de câte o
> problemă, și pune întrebări, s-a lovit de acea problemă tocmai pentru
> că nu înțelege data model-ul, și pentru că nu are un viewer grafic. Pur
> pragmatic, cred că ar ajuta pe multă lume dacă sfatul ăsta ar fi inclus
> în text.

Nu sunt complet de acord. Eu nu am o înțelegere completă a data
model-ului Git și mă descurc cu el. Cred că pentru a face lucrurile de
bază nu ai nevoie de tot knowledge-ul din spate. O tratare superficială
este utilă unei pături mai largi de oameni.

Nu cred că este realistă așteptarea că se vor pune toți să intre în
internele Git ca să înțeleagă tot. Cred că a avea o idee și de a face
unele lucruri este mai viabil. Oricum, pentru cei buni, cei care vor să
stăpânească tot vor "călări" mai bine subiectul dincolo de câteva
topic-uri adunate în acest post.

Partea de tool-uri grafice este amintită și argumentată relevanța lor în
secțiunea "Viewing Git Information".