[rosedu-general] A most resilient parasite

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Sep 11 20:51:08 EEST 2011

On Sun, 2011-09-11 at 20:05 +0300, Razvan Deaconescu wrote:

> Nu sunt complet de acord. Eu nu am o înțelegere completă a data
> model-ului Git și mă descurc cu el. Cred că pentru a face lucrurile de
> bază nu ai nevoie de tot knowledge-ul din spate. O tratare superficială
> este utilă unei pături mai largi de oameni.

Din categoria "numai bou-i consecvent", m-am gândit mai bine și mi se
pare o idee bună sugestia ta. Am adăugat-o în post[1], împreună cu
celelalte observații. Rog să faceți corecții gramaticale direct în
repository. Am văzut că MM a făcut deja asta.

[1] http://rosedu.org/~techblog/site2/git-good-practices.html

Mulțumesc de feedback,