[rosedu-general] A most resilient parasite

Alex Morega alex at grep.ro
Sun Sep 11 19:40:22 EEST 2011

On Sep 11, 2011, at 7:34 PM, Razvan Deaconescu wrote:

> Nu este un tutorial. Este un set de good practices. Mă aștept ca alt
> tutorial să le spună asta. Aici e o coagulare, nu neapărat cronologică
> de lucruri pe care e bine sa le ai în vedere.

Mi se pare că multă lume, care folosește git, și se lovește de câte o problemă, și pune întrebări, s-a lovit de acea problemă tocmai pentru că nu înțelege data model-ul, și pentru că nu are un viewer grafic. Pur pragmatic, cred că ar ajuta pe multă lume dacă sfatul ăsta ar fi inclus în text.

-- Alex