[rosedu-general] A most resilient parasite

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Sep 11 19:34:31 EEST 2011

On Sun, 2011-09-11 at 19:21 +0300, Alex Morega wrote:
> On Sep 11, 2011, at 6:32 PM, Mihai Maruseac wrote:
> * "As a rule of thumb, a
> repository should only manage text files" -> dacă faci site-uri web, e
> foarte posibil să ai imagini în repo-uri; mai bine zici că se comit
> doar fișiere sursă, nu fișiere derivate (e.g. compilate).

O să pun o precizare.

> Also, exmeplul este misleading, nimeni nu scrie așa ceva (*.jpg *.pdf
> ...) în .gitignore.

Voi scoate elementele de "uzură".

> * "You want to clear all changes and revert to the initial state of
> HEAD" -> nu e suficient să faci "git reset --hard" pentru că nu o să
> curețe untracked files.

Asta am vrut să spun prin "all changes". O să specific de untracked.

> * Dacă ar fi după mine, aș zice cât mai la început, cu formulare
> imperativă, că trebuie neapărat să înțelegi data model-ul git-ului, să
> ai un viewer grafic (e.g. gitk), și tot restul devine simplu și clar
> dup'aia, poți să înveți comenzile pas cu pas pe măsură ce ai nevoie.
> http://learn.github.com/p/intro.html#snapshots_not_changesets

Nu este un tutorial. Este un set de good practices. Mă aștept ca alt
tutorial să le spună asta. Aici e o coagulare, nu neapărat cronologică
de lucruri pe care e bine sa le ai în vedere.