[rosedu-general] Hack day recurring event (Was: [WoUSO] Hackathon 20 august)

Alex Morega alex at grep.ro
Sun Sep 11 12:49:50 EEST 2011

On Aug 23, 2011, at 10:49 PM, Alex Morega wrote:

> Participanții să posteze? La asta nu m-am gândit. Nu pot să tweet-eze sau să scrie pe blog-urile proprii, google-plus, etc? Ar fi mai simplu :D Also, îmi place ideea de Jekyll[1], unde ai sursa într-un repository, și pe server nu publici decât fișiere statice.
>
> [1] http://jekyllrb.com/
>
> Also, +1 să fie separat de techblog. Dacă mentorul preferă să-și descrie proiectul acolo, e perfect ok, punem un link :)

Site-ul este work-in-progress și există un demo[1]. Codul sursă e pe GitHub[2]. Questions:

* Cum vi se pare site-ul?
* Unde îl publicăm? Mie îmi place numele "hack day" mai mult decât "hackathon", deci propun "hackday.rosedu.org". Thoughts?
* Când să facem un hack day?
* Cine vrea să facă mentorship[3]?

-- Alex

[1] http://grep.ro/quickpub/rosedu-hackday-draft/