[rosedu-general] Hack day recurring event (Was: [WoUSO] Hackathon 20 august)

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Sun Sep 11 17:11:20 EEST 2011

On Sun, 2011-09-11 at 12:49 +0300, Alex Morega wrote:
> Site-ul este work-in-progress și există un demo[1]. Codul sursă e pe GitHub[2]. Questions:
>
> * Cum vi se pare site-ul?

I like. Îmi place tematica friar :-P

Link-ul către Facultatea de Automatică și Calculatoare e broken. Pagina
program nu există. Probabil știți.

> * Unde îl publicăm? Mie îmi place numele "hack day" mai mult decât
> "hackathon", deci propun "hackday.rosedu.org". Thoughts?

Sounds good to me. Dacă rămâne așa, facem un cont hackday pe rosedu.org
și se publică acolo.

> * Când să facem un hack day?

Păi există proiecte? Dacă da, de ce nu într-una din zile de sâmbătă
următoare (17 sau 24 septembrie)

> * Cine vrea să facă mentorship[3]?

Super tare imaginea.

Răzvan