[rosedu-general] [wouso-dev] [wouso] V4 - Artefacte si idei

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Sun Sep 11 20:24:49 EEST 2011

2011/9/11 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:
> [...] de către mine și restul negrilor
> din spatele wouso.

Mexicani, te rog.

Propun următoarea idee: un fel de „talent system” (pt cei care au
jucat WoW). Ce înseamnă asta? Să spunem că pentru un user max level va
fi 10. Ei bine, la level 2, 4, 6, 8 și 10 va putea să își aleagă un
skill (din două-trei). Astfel, îmbunătățim ideea de roleplaying și
putem face ca jocul să fie ceva mai.. dinamic.

Ce fel de skill-uri ar putea fi? De exemplu: să dureze mai mult
challenge-ul (ceva cu „elder patience”, nu știu); dacă reușește să
câștige trei provocări la rând, să aibă voie să trimită două provocări
extra, iar dacă pierde, să nu aibe voie deloc să provoace a doua zi
(ceva cu „berserker”). Tot felul de treburi de genul. Am putea face o
pagină în cadrul profilului în care să fie afișate treburile astea,
cumva arborescent.

Dpdv. tehnic, skill-urile astea ar putea fi implementate tot ca artefacte.

Ce ziceți?

Mihnea, Mexican dev