[rosedu-general] [offtopic] Programming Language Detection

Florin Oprea oprea_florin27_04 at yahoo.com
Thu Sep 1 10:40:13 EEST 2011

2011/8/31 Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org>:

> "program al americanilor" sau "program de-ale americanilor"   ;) I
> want my beer :D
salut,
ma bag si eu aiurea in seama, pentru ca am vazut de mai multe ori facandu-se aceasta 'corectura':
noul doom (2) accepta atat variantele de plural cat si variantele de singular: o colega de-a mea / de-ale mele; un coleg de-al meu / de-ai mei
intr-adevar, multe dintre modificari erau initial greseli, dar ce sa-i faci....

cheers,