[rosedu-general] [offtopic] Programming Language Detection

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Thu Sep 1 10:48:42 EEST 2011

2011/9/1 Florin Oprea <oprea_florin27_04 at yahoo.com>

> salut,
>
> ma bag si eu aiurea in seama, pentru ca am vazut de mai multe ori facandu-se aceasta 'corectura':
> noul doom (2) accepta atat variantele de plural cat si variantele de singular: o colega de-a mea / de-ale mele; un coleg de-al meu / de-ai mei
> intr-adevar, multe dintre modificari erau initial greseli, dar ce sa-i faci....
>
> cheers,
> florin o.

ADD, we haz it :)) Sigur Vlad nu la asta se referea :P
Dar... Bastards! (if they changed this too). Nu știu dacă am ultima
versiune de DOOM, dar parcă nu văzusem asta în el.

Anyway, revenind on topic, și eu mă gândeam la LISP or Scheme or
something like that. Dar totuși, poate e ceva mai funny, gen nu vedeau
decât paranteze că nu aveau suport Unicode sau ceva :P