[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Dan Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Wed Nov 30 17:20:05 EET 2011

Salut!

Am 2 lucruri de menționat:

1. Am mai vorbit cu Alex în week end despre asta și ne gândeam la o
structură diferită a cursului față de ce am vorbit până acum.
Mai exact, să avem workshop-uri cu care experimentăm diverse formate, care
să fie ținute de oameni diferiți, destul de ușor de organizat, necesitând
doar înscrieri.

În plus, susțin ideea unui curs în care să vorbim despre principii – cum a
apărut nevoia de Web, ce face un browser Web ca să redea o pagină HTML, ce
face un server care servește o pagină, cum funcționează JavaScript în
interiorul browser-ului, de ce e nevoie în back end ca să suporte aplicații
Web...
Problema cu acest curs e că ar fi destul de muncă – pentru pregătit
materiale în special.

Așa că, deși mi-ar plăcea să putem ține acest curs în semestrul 2, mai
probabil ne apucăm să pregătim materiale și să vedem cum merg workshopurile
și încercăm să facem cursul întreg de anul viitor.
Rămâne să mai vorbim pe 1 decembrie :)

2. Am fost week end-ul trecut la Hack Day-ul uberVU [1] cu Alex Morega și
am vorbit despre cursul pe care vrem să-l ținem cu ei. Toată lumea s-a
arătat interesată și Vladimir Oane (CEO-ul de la uberVU) mi-a sugerat să
trecem pe la ei la birou într-o zi să vedem exact ce oameni ar fi dispuși
să țină workshopuri.

Am vorbit cu Vladimir care mi-a spus că încep undeva pe la 12 și că cel mai
bine ar fi să trecem pe-acolo după 18.
Trebuie să mai vorbesc cu Liviu Lică (cel care ne-a invitat la Hack Day) și
să stabilim o oră.

Aș vrea să vă întreb pe voi – cine vrea să vină?
Aici mă gândeam la Claudia, Gabi și Răzvan.

[1] http://www.meetup.com/HackDays/events/37813632/