[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Alex Morega alex at grep.ro
Sun Nov 13 23:21:42 EET 2011

On Nov 13, 2011, at 9:53 AM, Gabriel Voicu wrote:

> In urma intalnirii de ieri s-a stabilit ca incepand cu data de 26 noiembrie sau 3 decembrie, in fiecare sambata
> de la ora 14 la 17 vor fi 3 workshop-uri dedicate unor teme de web development.
> [...]
> Alte aspecte despre care s-a mai discutat au fost faptul ca ar fi interesant ca workshop-urile sa fie inregistrate cu o camera, dupa care
> sa fie postate pe blog-ul evenimentului si faptul ca pentru workshop-uri ar trebui sa fie inregistrarea obligatorie pe site-uri gen Eventbrite [0]
> pentru a estima/restrictiona numarul de participanti.

Aș zice să ne facem propriul sistem de înscrieri, de la înceut, ca să avem flexibilitate maximă. Cred că merită să experimentăm diverse moduri de organizare a workshop-urilor, de prezentare a ofertei, de înscriere, etc. În acest sens, propun să facem aplicația de înscrieri la hack day, sâmbătă.

> O alta intrebare la care ar trebui sa avem un raspuns cat mai rapid este daca ar trebui sa facem acest curs doar pentru cei din A&C
> sau sa lasam participarea libera pentru oricine doreste?
> Eu unul propun sa o lasam libera, pentru ca astfel vom avea asigurata o participare destul de numeroasa la workshop-uri, iar in al doilea
> rand ROSEdu ar capata recunoastere mai mare si in afara facultatii.

Eu votez pentru participare deschisă. Nu văd motiv să o limităm.

-- Alex