[rosedu-general] Editare RTT videos

Razvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Mon Nov 21 20:49:16 EET 2011

On 11/21/2011 8:39 PM, Sergiu Iordache wrote:

> Arata foarte bine, desi am cateva observatii:
>   - linistea totala de la inceput e ciudata, ma face sa cred ca e ceva
> in neregula cu volumul/boxele, nu stiu care e solutia ideala aici.

Sunt "comentarii" a lui RD în care a întrebat "cameramanul" dacă ruleaza
camera, etc... Poți verifica aici [1].

>   - e un pic ciudat ca filmele nu au deinterlacing, si se vede daca nu
> activezi singur asta in player.

Nu știu sigur cum să fac asta. În Sony Vegas nu prea am multe opțiuni:
  - Profile: Baseline/Main/High
  - Entropy coding: CABAC/CAVLC
  - Field Order: None (progressive scan)/Upper field first/Lower field

Astea sunt fieldurile relevante, restul știu ce fac.

>   - pt logo Creative commons daca se vrea pastrarea lui mereu as sugera
> un fel de watermark transparent in dreapta jos. Dar cred ca e ok si
> cum e acum.

Can do.

[1]
http://talks.rosedu.org/videos/2009-10-10%20-%20RTT01%20-%20Preprocesorul%20C/rtt01a.mts