[rosedu-general] Editare RTT videos

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Mon Nov 21 20:39:47 EET 2011

2011/11/21 Razvan Botea <utherr.ghujax at gmail.com>:
> Salut,
>
> M-am apucat de editat și pus la punct videourile de la ROSEdu tech talks
> [1]. Am vorbit cu AJ (el îmi trimisese vara asta un mail about it) și i-am
> dat și un sample. Nu prea știu sigur unde să pun logo-ul de la licența
> CC-BY-NC-SA. Toată prezentarea e fragmentată în 3, I took care of them și
> acum este mai prezentabil. Aș vrea să știu și părerea voastră :).
>
> Detalii clip:
>  - Soft folosit: Sony Vegas Pro 11
>  - Encoding: Sony AVC
>  - Container: MP4
>  - Video: 1440x1080 @ 25 FPS, 2 Mbps
> [...]

Arata foarte bine, desi am cateva observatii:
 - linistea totala de la inceput e ciudata, ma face sa cred ca e ceva
in neregula cu volumul/boxele, nu stiu care e solutia ideala aici.
 - e un pic ciudat ca filmele nu au deinterlacing, si se vede daca nu
activezi singur asta in player.
 - pt logo Creative commons daca se vrea pastrarea lui mereu as sugera
un fel de watermark transparent in dreapta jos. Dar cred ca e ok si
cum e acum.

Sergiu