[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Dan-George Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Fri Nov 18 14:47:16 EET 2011

> Am fost cu Dan și le-am ținut o mică prezentare despre ce vrem să facem.
> Ne-am confruntat cu o situație grea: oameni entuziaști, sfaturi și idei
> bune, și niște contacte (Dan cred că știe mai mult).

Într-adevăr Alex și cu mine am reușit să facem rost de mai multe
numere de telefon/adrese de e-mail ale unor oameni entuziaști care
ne-au încurajat și și-au arătat interesul pentru un asemenea curs.

Liviu Lică de la uberVU este unul dintre oamenii cu care am luat
legătura și care ne-a invitat la un Hack Day pe care ei îl organizează
[1]. Toată lumea e invitată!

Eu unul voi merge și vom vorbi mai multe detalii pe-acolo: sperăm să
găsim și mai mulți instructori pentru aceste workshopuri.

Legat de când se va desfășura evenimentul în sine – eu inițial eram de
părere să avem un trial run cât mai curând. Totuși, din feedback-ul pe
care l-am primit și de la voi și de la oamenii cu care am mai vorbit
de la Wurbe, mi-am schimbat părerea.
Cred într-adevăr că ar trebui să îl pregătim mai bine și să începem
din semestrul următor.

Și încă un lucru – după cum a zis și Alex, am auzit de la multă lume
că un workshop de o oră ar fi prea puțin. În cazul ăsta, ar trebui să
revizuim planul pe care-l făcuserăm.

[1] http://www.meetup.com/HackDays/