[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Alex Morega alex at grep.ro
Wed Nov 16 10:03:41 EET 2011

On Tue, Nov 15, 2011 at 04:20:21PM +0200, Gabriel Voicu wrote:

> Mi-ar fi placut mult sa vin, dar din pacate nu am cum zilele astea. In orice caz,
> spune-ne si noua te rog care a fost feedback-ul.

Am fost cu Dan și le-am ținut o mică prezentare despre ce vrem să facem.
Ne-am confruntat cu o situație grea: oameni entuziaști, sfaturi și idei
bune, și niște contacte (Dan cred că știe mai mult).

În mod special am rămas cu ideea că workshop de o oră e prea scurt, abea
au timp oamenii să prindă gustul la o idee. Ce-ar fi să le facem de 2
ore? Ar încăpea două într-o zi, și am avea nevoie de mai puțini speakeri
:)

-- Alex