[rosedu-general] Hack Day - Promovare

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Nov 15 11:53:28 EET 2011

On Mon, 2011-11-14 at 21:52 +0200, Camelia Groza wrote:
> Nu am vrut să mă axez doar pe atragerea studenților din anul întâi.
> Oricine e bine venit. M-am gândit doar că am ajunge mai ușor la ei
> prin forumul de la uso.

Desigur, e ușor și un lucru bun să promovăm la USO. Doar de avut în
vedere să nu facem ultra-promovare și să ajungă oameni care să se simtă
"în plus".

> Ar trebui ca fiecare proiect să aibă o descriere detaliată a
> limbajelor și tehnologiilor folosite, pentru ca studenții să știe la
> ce să se aștepte înainte de a participa. Personal, nu îmi place
> conceptul de "pentru a veni, trebuie să îndeplinești următoarele
> condiții" dar sunt de acord că unii s-ar simți în plus dacă nu ar
> putea contribui.

Nici mie nu îmi place. Dar nici mesajul "vino aici, orice ai ști" nu
este potrivit.

> Cred că dacă mesajul de promovare ar fi "dacă ești pasionat de
> limbajul X și cauți ocazia să lucrezi la un proiect real, [...]", am
> fi safe (pentru a fi pasionat de un limbaj, se presupune că ai scris
> mai mult decât un "hello world" în el).

Mi se pare un mesaj potrivit. Cuplat cu descrierea detaliată a fiecărui
proiect, cred că va fi atractiv pentru cei interesați.

> Ca modalitate de promovare, există materii în ani mai mari (3 sau 4)
> pe forumurile cărora se pot posta mesaje? Avem acces la ele? Rețelele
> sociale nu cred că sunt suficiente pentru promovare.

Da, putem folosi forumul de RL pentru anul 3. Cred că anul 2 și anul 3
sunt target-ul cel mai potrivit. În anul 4 oameni sunt fie mai
plictisiți, fie mai ocupați.