[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Răzvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Mon Nov 14 22:38:23 EET 2011

2011/11/14 Gabriel Voicu <ping.gabi at gmail.com>:
> Apropo, am vorbit astazi cu Claudia si cu Dan, iar Claudia a pus o problema
> la care m-am gandit si eu dupa intalnirea de sambata: nu cred ca este o idee
> foarte buna sa tinem primele 3 workshop-uri asa de repede (26 noiembrie / 3
> decembrie),
> pentru ca se va ajunge la momentul in care vor fi cele 3 workshop-uri "de
> inceput", dupa
> care va fi pauza o luna jumatate (vacanta de iarna + pre-sesiune + sesiune +
> vacanta de iarna)
> in care aceste notiuni vor fi uitate.
> Alte probleme care pot aparea:

> [...]

Eu sincer mă gândeam să fie în semestrul doi din mai multe considerente:

1. Avem timp până atunci să punem totul la punct (mai bine să ne rămână timp
în plus decât în minus).
2. Putem deja să promovăm cursul în alea 2 săptămâni de dupa vacanța de iarnă
(chiar și înainte de vacanță); există destul timp ca studenții să afle
de acest curs.
3. Cursul va începe o data cu semestrul doi, deci studenții (și cei
implicați în
organizare, studenți) vor avea destul timp să se țină serios de curs.
4. Se va termina înainte de sesiunea din vară; numa' bine :).