[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Gabriel Voicu ping.gabi at gmail.com
Mon Nov 14 21:16:59 EET 2011

On Nov 13, 2011, at 5:26 PM, Răzvan Botea wrote:

> Super :). Tu și Dan sunteți coordonatorii principali? Aștept "ordine".

L-as include si pe Alex Morega ca si coordonator principal. In orice caz, momentan inca nu exista
o structura "oficiala", asa ca lista ramane deschisa. :-)

> Ar fi bine să începem să facem o listă cu toți cei care participă as well as
> their roles (pe un wiki). Eu aș putea să pregătesc un material pentru
> HTML/CSS/JavaScript (pentru primul curs).

Super tare initiativa! Ma bucur mult ca vrei sa te implici asa de repede!
O sa ma ocup desigur zilele astea sa creez un document in care sa se
vada clar rolurile fiecaruia.

Apropo, am vorbit astazi cu Claudia si cu Dan, iar Claudia a pus o problema
la care m-am gandit si eu dupa intalnirea de sambata: nu cred ca este o idee
foarte buna sa tinem primele 3 workshop-uri asa de repede (26 noiembrie / 3 decembrie),
pentru ca se va ajunge la momentul in care vor fi cele 3 workshop-uri "de inceput", dupa
care va fi pauza o luna jumatate (vacanta de iarna + pre-sesiune + sesiune + vacanta de iarna)
in care aceste notiuni vor fi uitate.

Alte probleme care pot aparea:
In perioada curenta si pana la jumatatea lui decembrie incep partialele si sunt teme destul de multe, iar lumea nu mai e concentrata pe evenimente noi
Timp mic de promovare si de intocmire ale materialelor
Nu avem timp sa contactam persoane din industrie cu experienta care sa tina "motivational speeches"

Acum fireste, e posibil sa avem timp sa facem ceva in 10 zile, dar nu stiu sigur daca rezultatul se poate ridica la nivelul ROSEdu. Voi ce parere aveti?

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi
Phone: 0726283665