[rosedu-general] Hack Day 3 + Infoarena

Victor Carbune victor at rosedu.org
Tue Nov 8 22:28:20 EET 2011

2011/11/8 Gabriel Voicu <voicu_gabriel at ymail.com>:

> On Nov 7, 2011, at 11:29 PM, Dan-George Filimon wrote:
>
> Weekendul ăsta (12-13 noiembrie) parcă ar fi prea din scurt, să facem pe
> 19-20? Punem un doodle?
>
> Da, ăsta era planul, să-l facem weekendul între 19-20. Îmi pare rău
> dacă n-am fost mai clar.
>
> Also, ar fi bune niște propuneri de proiecte, să avem cu ce să promovăm
> evenimentul :)
>
> Știu că Gabi mai zicea de ceva (el se ocupase de cel de un hack day
> mai lung anul trecut).
> [+gabi]

> [...]

După experiența cu hackaton-ul respectiv eu nu aș mai insista pe un
eveniment de două zile, cel puțin nu în format-ul respectiv.

Hack Day mi se pare că merge suprinzător de bine pentru că nu există
interdepențe între persoane. În teorie lucrurile păreau să sune foarte
bine pentru două zile, dar majoritatea au venit să vadă despre ce e
vorba, poate să scrie un pic de cod, și nu cu entuziasm de a pune ceva
pe picioare. Așadar persoanele care vin în speranța să scrie cod
alături de alți 2-3 timp de două la proiectul lor, rămân și ei fără
entuziasm.

Just my 2cents.

Victor