[rosedu-general] Hack Day 3 + Infoarena

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Tue Nov 8 21:32:48 EET 2011

On Nov 7, 2011, at 11:29 PM, Dan-George Filimon wrote:

> Da, ăsta era planul, să-l facem weekendul între 19-20. Îmi pare rău
> dacă n-am fost mai clar.

> Știu că Gabi mai zicea de ceva (el se ocupase de cel de un hack day
> mai lung anul trecut).
> [+gabi]

Nu am fost numai eu implicat, au fost si Razvan + Victor + Andrada + alte persoane din afara facultatii.

Ca si experienta, doua zile e OK atata timp cat exista un commitment. La hackatonul trecut din Poli, in prima zi
a fost multa lume din care aproape jumatate isi faceau teme sau lucrau la proiecte proprii. In a doua zi cei care
lucrau la teme sau la proiecte individuale nu au mai venit. :-)

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi
Phone: 0726283665