[rosedu-general] Rival Ideas

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Fri Nov 4 00:38:12 EET 2011

> Also, Haskell își bate joc de C++ pentru n!, dar poate careva să scrie
> un quicksort care să fie și readable și eficient în Haskell?  Cred că
> nu.

Eu nu m-as grabi sa zic asta. Am schimbat baza de reprezentare a
numerelor in sqrt(MAXINT) si am inlocuit impartirile si mod-urile cu
shift-ari si am scos cu 0.3 secunde mai putin decat MM (pt testul cu N
= 100.000).

adrian.sc at swarm:~/public_html$ time ./a.out <factorial.in &>/dev/null

real    0m4.060s
user    0m4.048s
sys     0m0.012s

Dpdv logic, in C/C++ poti sa mergi as low as you want, deci
eventually, orice imlpementare o sa fie cel putin la fel de rapida ca
in Haskell, pt ca tot instructiunile alea se vor executa.

Dar da, sunt de acord ca am sris 40 de linii nu tocmai maintainable ca
sa ajung acolo :)).