[rosedu-general] Rival Ideas

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Thu Nov 3 23:01:27 EET 2011

2011/11/3 Adrian Scoica <adrian.scoica at gmail.com>:

> And string operations also take about 100 to 1000 times more in Python.
>
> Try this in python:
> std::string s;
> for (int i = 0; i < 1000; ++i) {
>   s += "string";
> }

When did you last need that?  Sunt convins că fiecare are propriile
găini sferice în vid, dar pierdem rapid relevanța prin exemple din
astea.

Also, Haskell își bate joc de C++ pentru n!, dar poate careva să scrie
un quicksort care să fie și readable și eficient în Haskell?  Cred că
nu.

Finally, pentru lucruri punctuale și, zic eu, puțin relevante,
Shootout is the place to go: http://shootout.alioth.debian.org/

Vlad