[rosedu-general] Anunț UPB ACM Student Chapter

Dan-George Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Wed May 11 23:55:55 EEST 2011

Salut,

La ultima întâlnire ROSEdu am propus să organizăm un ACM Student Chapter în facultate.

Un Student Chapter se ocupă de multe din aceleași lucruri ca ROSEdu, nefiind însă axat exclusiv pe proiecte Open Source.
Scopul principal ar fi să încurajăm schimburi de informație între studenți prin organizarea unor prezentări, workshopuri, hackathonuri și pe teme specifice ACM.
Cum ar avea multe lucruri în comun cu ROSEdu dar are nevoie de o structură ierarhică, am decis ca acest chapter să fie administrat de către membri ROSEdu și să nu fie practic o organizație de sine stătătoare.

Un avantaj important este că vom avea suportul ACM pentru hostarea site-urilor noastre, a blogurilor (cred și suport de Wiki-uri), liste de discuții etc.
Deci, o infrastructură mult mai solidă și "brand"-ul ACM.

În plus, pentru studenți printre beneficii se numără lucruri ca o revista Crossroads (un abonament limitat). Realitatea aici e că unul dintre scopurile ACM ar fi câștigarea unor noi membri (abonamentul fiind plătit, ~$20).

Noi în schimb, ne dorim ca toate activitățile pe care le vom organiza să fie gratuite pentru toți studenții din UPB.

În momentul de față trebuie puse la punct numeroase formulare și mă aștept ca totul să meargă la 100% de la anul. Acum trebuie completate formulare în care să cerem acces la toate resursele de care v-am spus :)

Vom reveni cu mai multe detalii în "curând" (deși perioada e foarte ocupată pentru toată lumea).

Sesiune ușoară,
Dan, Adi, Vlad, Claudia & echipa ROSEdu