[rosedu-general] Recurring Event: Frisbee

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Mon May 9 12:28:58 EEST 2011

Salut,

Vreau să propun o activitate de "community building" recurentă. Hai să
ne vedem săptămânal, în weekend, la un joc de frisbee (aka Ultimate [1]).
Locul va fi pajiștea din fața Energeticii, frisbee-uri avem noi pe la
facultate, voi trebuie să aduceți voie bună și poftă de bere (exclusiv
după, în timpul jocului nu admitem :-P).

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Ultimate_(sport)

Înainte să deveniți demotivați: și eu sunt cizmă la jocul ăsta, nici să
fug nu prea pot fără să scot limba de-un cot, dar e fun chiar dacă
pierzi sau joci prost :-). Dacă nu ați mai jucat, avem instructori de
bază în persoanele lui RD și RR; asta când nu țipă unul la altul pe
varii motive.

Vlad Voicu poate oferi un success story despre cum a învățat să joace
pro de prima oară când a jucat.

What does everyone think? Putem să stabilim sâmbăta sau duminica,
înainte sau după prânz, cum vă convine mai bine. Eu sunt marele fan al
intervalului 11-13 (aproximativ), după care masă în grup și o bere-două.

Am creat un Doodle la [2]. Chiar dacă tabelul conține date, intenția e
să stabilim o întâlnire săptămânală, în limita posibilităților
meteorologice (ploaie, vânt sau caniculă means no-go). Desigur, din
moment ce nu semnați în sânge Doodle-ul, nu pot să vă dețin sufletul
dacă ratați o întâlnire :-P

[2] http://www.doodle.com/erh25kqnmnv2ip5m

Vlad