[rosedu-general] Comunitatea ROSEdu

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Sun May 1 20:22:33 EEST 2011

2011/4/29 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:
> [...]

Am simtit si eu la randul meu lipsa acestei pagini anul acesta cand
destul de multi oameni (mai nou inclusiv de liceu :) ) mi-au spus ca
si-ar dori sa inceapa sa se implice, dar nu stiu unde ar putea gasi un
mediu mai putin intimidant. Incercam sa facem ceva similar in
concept/structura cu LinkedIN ?

Eventual, ceea ec ar trebui sa contina aceasta pagina implica si niste
scurte liste de "stuff I would love to do, but I have no time". Un fel
de issue-uri publice (in limbaj echivalent trac). De exemplu, eu vreau
sa fac o interfata grafica mai smechera pentru un utilitar, dar n-am
niciodata timp/chef sa fac GUI-uri.

> Atunci consider că inițiativa people.rosedu.org a lui AJ e cel mai bun
> punct de plecare.

Abia astept o versiune de review :).