[rosedu-general] [CDL] Prezentări

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Fri Jul 29 05:40:56 EEST 2011

On 07/28/2011 02:55 PM, Mihnea Dobrescu-Balaur wrote:
> Salut,
>
> Am vrea să facem o listă cu ce prezentări / cursuri vor fi ținute la
> ediția CDL din această toamnă. Dacă aveți vreo propunere, vă rog să ne
> anunțați! :)

Hop și cu refrenu': trebuie să existe o prezentare despre editare, axată
pe unul dintre cele două editoare.

Lucrând printre oameni cu webu' și PHPu', d-ăia care mă așteptam să
folosească gedit, kate, geany sau textmate, am fost surprins că
majoritatea folosesc, de fapt, fie vi, fie emacs.  Știu că nu putem
motiva utlitatea unei astfel de prezentări, dar cred că mulți dintre
studenți vor avea o revelație ("a, da, bă, emax, parcă zicea ăla ceva!")
când au nevoie prima oară de un editor.

Contează să nu fie prima oară când se lovesc de faptul că sculele
performante nu au mereu butoane.

Dacă vi se pare util, mă ofer ca speaker, îi ofer și pe AlexJ și MM.
Probabil între noi trei putem să facem ceva half-decent, dacă nu, o să
pună Răzvan suficient de multe întrebări (sper să fie în sală).  Cred că
prezentarea se pretează la un slot orar alocat pentru ea și mai mulți
oameni care împărtășesc experiențe și ponturi (lol, ok, tips), deci the
more the merrier.

Vlad, part-time Eclipse user
:wq :)