[rosedu-general] [CDL] Prezentări

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Fri Jul 29 19:55:18 EEST 2011

> * pentru prezentarea cu GUI : *sugestie* Cât de greu ar fi să vină
> cineva de exemplu cu un A* implementat peste care să trântiți partea
> de animație? Așa stimulăm interesul atât pt GUIs, cât și pentru
> algoritmi. Sau dacă e prea greu de făcut, putem să le arătăm unul
> dintre clipurile de pe Youtube, I guess..

Am eu framework-uri de A* in C++, daca va sunt utile.

Unul dintre ele e al lui Marius Danila de acum doi ani, dar are niste
greseli si corecturile mele au carpit in mod inestetic implementarea.

Oricum eu vreau sa rescriu unul generic de PA la anul pentru ca ala
vechi nu suporta decat un singur model de date. Pot sa il rescriu
inainte sa inceapa anul scolar daca gasesc cateva ore libere intr-o
seara a.i. sa pot sa las hook-uri si pentru interfata grafica daca
este nevoie.

> * also, pt băieții cu Vim: convingeți-l pe Dan să vină și el cu Emacs
> și faceți un versus animat și interesant. Ce spuneți?

Aici sunt de acord cu ddvlad: un singur editor este suficient (sper ca
supar pe nimeni, dar vim ar fi mult mult mai util). Nimeni nu va scrie
ever in doua editoare la acelasi proiect (well, unless they want to
make a point or smth).