[rosedu-general] [CDL] Prezentări

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Fri Jul 29 07:34:01 EEST 2011

Din ce am discuta si cu Mihnea, a reiesit ca ar fi utila o prezentare despre
librariile grafice (Qt, Gtk, wxWidgets) in general, multe proiecte de GSoC
au legatura cu ele. As putea face eu o mica prezentare practica a Qt-ului
(aka sa creeze niste ferestre folosind Widgets si apoi un pic de QML).

Tudorică Constantin Alexandru
Tel: 0720333018
http://tudalex.com